Általános Szerződési Feltételek
Secret Control
GPS Kft.
Szolgáltató székhelye
1203 Budapest, Serény utca 4.
Telefon: +36 1 283 0740
E-mail:info@secretcontrol.hu
Fax: +36 1 283 1156
Vevőszolgálat nyitva tartása:
ÁLTALÁNOS
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Secret
Control GPS Korlátolt felelősségű társaság (székhelye, levelezési cím: 1203
Budapest, Serény utca 4.; cégjegyzékszám:
Cg. 01-09-683415; adószáma: 11922540-2-43; nyilvántartja a Fővárosi
Törvényszék Cégbírósága, elérhetőségek: info@secretcontrol.hu, +36 (1) 283 0740)
által biztosított elektronikus út igénybevétele útján létrehozott szerződéseire
– különösen, de nem kizárólag – a www.secretcontrol.hu weboldalon
keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, és az azokat
igénybe vevők (a továbbiakban: Megrendelő) jogaira és kötelezettségeire
meghatározott szabályokat tartalmazza. A Felek közötti viszonnyal kapcsolatos
adatvédelmi és adatbiztonsági szabályokat a Szolgáltató www.secretcontrol.hu internetes
honlapján található Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat (AASZ)
tartalmazza, amely a jelen ÁSZF-vel együtt alkalmazandó a Felek viszonyára.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén
nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.secretcontrol.hu
weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül
történik, valamint minden olyan elektronikus úton létrejövő kereskedelmi
ügyletre Magyarország területén, amely a Szolgáltató és a Megrendelő között jön
létre. A Szolgáltató honlapjairól történő vásárlást az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
Definíciók
Szolgáltató: SECRET
CONTROL GPS Kft. (székhely: 1203 Budapest, Serény u. 4., cégjegyzékszám: Cg.
01-09-683415, adószám: 11922540243)
Megrendelő: az
a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet,
amely a Szolgáltató által a jelen ÁSZF szerint nyújtott elektronikus
kereskedelmi, valamint az elektronikus úton megrendelhető szolgáltatásokat
igénybe veszi.
Felek: Szolgáltató
és Megrendelő együttesen.
Szerződés: a
Felek között a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően elektronikus úton
létrejött szerződés, amelynek tárgya a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás igénybevétele,
a Szolgáltató által értékesített eszközök megvásárlása, amely szerződésnek a
jelen általános szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képezi.
ÁSZF: a jelen
dokumentumban meghatározott, a Felek által vállalt kötelezettségek
teljesítésére vonatkozó általános szabályokat meghatározó feltételrendszer.
Szolgáltatás: a
Szolgáltató által a Szerződés, valamint az ÁSZF rendelkezéseiben foglalt
feltételek mellett nyújtandó szolgáltatás, amelyeket Megrendelő a Szerződés
foglaltaknak megfelelően Szolgáltatótól megrendelt. Az egyes szolgáltatások
egymástól elkülönülő, osztható szolgáltatások, így bármely szolgáltatás
esetleges hibája alapján alkalmazható jogkövetkezmények kizárólag e
szolgáltatásrész tekintetében alkalmazhatók, azok nem érintik a többi
részszolgáltatást, illetőleg azok teljesítését. A szolgáltatások oszthatóságára
tekintettel Megrendelő a szerződésszerű részteljesítést semmilyen alapon nem
jogosult visszautasítani.
Kiegészítő szolgáltatások: a
Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás mellett kiegészítő szolgáltatásnak
minősül: automata parkolás, e-matrica vásárlás
Eszköz: A
Szolgáltató által forgalmazott, Megrendelő által megvásárolható készülékek,
tartozékok.
Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzat: A
Szolgáltató által a GDPR 12. cikkében meghatározott átlátható tájékoztatáshoz
való jog megvalósulása érdekében közzé tett szabályzat.
Általános tudnivalók
- Jelen
ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételére kiterjed,
amelynek tárgyában a Felek között elektronikus, illetőleg elektronikus
adathordozó útján jön létre.
- A
szerződés elektronikus úton létrehozható Interneten keresztül a
Szolgáltató honlapjain (a kiválasztott termékek megrendelésével és a
megrendelési folyamat végig vitelével), vagy a Szolgáltató által
biztosított készülékek igénybevétele útján, a Felek egyidejű fizikai
jelenléte mellett személyesen, amely szerződéseket Szolgáltató
automatikusan rögzít, és azokról minden esetben e-mailben visszaigazolást
küld a Megrendelőnek.
- A
szerződés létrejötte érdekében az ÁSZF feltételeit kifejezetten el kell
fogadni az Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzat (AASZ)
rendelkezéseivel összhangban, e nélkül a szerződés nem jön létre. Az ÁSZF
és az AASZ megismerésének, lementésének, annak elektronikus úton történő
megküldésének a lehetőségét a Szolgáltató a honlapjain biztosítja.
- A
Szolgáltató honlapjain a Megrendelő által leadott megrendelés, illetőleg
az egyéb elektronikus úton a szerződés megkötésére irányuló nyilatkozat
megtétele szerződési ajánlatnak minősül, amely megrendelés Szolgáltató
általi visszaigazolásával minősül elfogadottnak, ezért a szerződés – a
jelen ÁSZF-ben és az AASZ-ban meghatározott feltételek fennállása esetén –
a visszaigazolásnak Megrendelő által hozzáférhető válása pillanatában
létrejön.
- A
Szolgáltató honlapjain böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet,
megrendelés esetén azonban automatikusan létrejön a megadott adatokkal
Megrendelő felhasználói fiókja az AASZ-ban részletesen leírt
feltételekkel. A szerződés létrejötte érdekében Megrendelő megadja az
azonosításához szükséges személyes adatait, amelyeknek a szerződés
teljesítése érdekében történő kezeléséhez szükséges hozzájárulást
visszavonhatatlanul megadja az AASZ-ban részletesen leírtak szerint. A
Megrendelő személyének azonosításához szükséges adatok megadása és a
szerződés létrejötte érdekében tett nyilatkozat megtétele a jelen ÁSZF és
az AASZ elfogadását jelenti, a megrendelt Eszközök, Szolgáltatások
ellenértékének teljesítése, úgy, mint az Eszközök átvétele
(telepíttetése), a Szolgáltatások igénybevétele az átvétele az ÁSZF
elfogadásának megerősítését jelentik.
- A
webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató
tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása,
egyéb módon történő felhasználása csak a Szolgáltató előzetesen írásban
megadott hozzájárulásával lehetséges.
- A
szerződés megkötése érdekében Megrendelő által tett nyilatkozatnak
Szolgáltató részére történő hozzáférhetővé válása után rövid időn belül a
Szolgáltató rendszere erről nyugtázó levelet küld a Megrendelőnek, amely a
megrendelés elfogadásának, a szerződés létrejöttének minősül. Amennyiben e
visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelő
részére nem érkezik meg, akkor a szerződés, illetve Megrendelő bárminemű
kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
- A
szerződésnek a Szolgáltató honlapjain keresztül történő megkötése és
bankkártya útján történő fizetési mód választása esetén a vételár
teljesítését követően egy második levélben visszaigazolásra kerül a
vételár Szolgáltató számlájára történő megérkezése. A teljes vételárnak a
Szolgáltató számlájára történő megérkezésével egyidejűleg a megrendelt
termék tulajdonjoga Megrendelőre száll át (kivéve a SIM kártyát tartalmazó
részegység, amelyre a Megrendelőnek a szerződés fennállása tartama alatt,
kizárólagos használati joga keletkezik).
- Megrendelő
a megrendelést a Szolgáltató teljesítéséig, fogyasztónak minősülő
megrendelő esetén az Eszközök átvételétől, illetőleg a Szolgáltatás
nyújtásának megkezdésétől számított 14 napon belül szabadon és
következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A megrendelés
törlésére vagy módosítására telefonon és elektronikus levélben, illetőleg
postai úton megküldött, vagy személyesen átadott nyilatkozat útján van
lehetőség. A megrendelés lemondása a szerződéstől való elállásnak minősül,
amely esetben a már teljesített vételárat Szolgáltató a szerződés
felbontására irányuló nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül
utalja vissza Megrendelő részére, a Megrendelő által megadott
bankszámlára. Amennyiben Megrendelő a vételár visszautalásával érintett
bankszámlát a szerződés felbontásának időpontját követően jelöli meg
Szolgáltató részére, úgy a teljesített vételár visszafizetésre nyitva álló
határidő a bankszámlaszám megjelölését tartalmazó nyilatkozatnak
Szolgáltató általi kézhezvételétől kezdődik. A Szolgáltatások tekintetében
létrejött szerződéstől a jelen pont szerint történő elállás esetén a már
nyújtott szolgáltatások ellenértékére a Szolgáltató jogosult.
- A
Felek között a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a
Szolgáltató elektronikusan iktatja az AASZ-ban részletesen leírtak
szerint. Az iktatott szerződést a Megrendelő részére a Szolgáltató
elektronikus úton küldi meg. A szerződés, valamint annak teljesítése során
a Felek közti kommunikáció nyelve a magyar.
- Regisztrált
felhasználók az alábbi szolgáltatásokat érik el felhasználói fiókjukban.
Fiók áttekintő – legfrissebb rendelések, személyes adatok, feliratkozott hírlevelek, rögzített címek megtekintése.
Személyes adatlap – név, jelszó, email cím, telefonszám módosítása.
Címjegyzék – számlázási és szállítási címek megadása.
Rendeléseim – összes megrendelés megtekintése (rendelés paraméterei, rendelt tételek, állapot, utánrendelés).
Számlázási megállapodások – számlázási adatok.
Hírlevél feliratkozások – Hírlevél feliratkozások módosítása.
A rendszer által automatikusan generált jelszót az első belépés alkalmával
módosítani kell. Ezen kívül a jelszó elfelejtése esetén a felhasználói
profilban megadott e-mail címre kérhető a jelszó módosításához szükséges link.
Ilyen esetben javasolt, hogy belépést követően a jelszó módosításra kerüljön.
A jelszót bizalmasan kell kezelni, azt jogosulatlan részére átadni csak saját
felelősségre lehet. A jelszó jogosulatlanok általi megismeréséért, illetve
ennek következményeiért a regisztrált Megrendelő felel. A Szolgáltatót nem
terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Megrendelő a jelszavát
elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak
felróható okból hozzáférhetővé válik.
- A
szerződések alapján megrendelt Eszközök átvételére az alábbiak szerint
kerülhet sor:
–A gépjárműbe szerelés nélkül használható termékek átadására a Megrendelő által megjelölt címre történő kiszállítás, vagy Szolgáltató székhelyén, vagy a Szolgáltató által felajánlott lehetőségek közül kiválasztott helyen, személyes átvétel útján történik. Kiszállítás a Megrendelő kérésének megfelelően postai úton, vagy futárszolgálattal történik akként, hogy a megrendelt Eszközök feladására a bankkártyával történő fizetés esetén a vételárnak a Szolgáltató általi kézhezvételétől, utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 3 munkanapon Megrendelő költsége terhére feladásra kerül.
A Szolgáltató székhelyén, illetőleg a Szolgáltató által felkínált lehetőségek közül kiválasztott helyszínen történő személyes átvétel díjmentes, amennyiben az eszköz beszerelésére nem kerül sor. A fentiek szerint meghatározott helyektől eltérő helyen nincs lehetőség a termék átvételére.
-Gépjárműbe történő beszerelést követően használható eszközök: a megrendelt, beszerelést követően használható Eszközök átvétele azoknak a Megrendelő által megjelölt, és e célból a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott járműbe történő beszerelése által van lehetőség. A beszerelésre Megrendelő választása szerint a Szolgáltató székhelyén, vagy a telefonos egyeztetés során Szolgáltató által felajánlott lehetőségek közül Megrendelő által kiválasztott helyszínen van lehetőség előre egyeztetett időpontban. A beszerelés díja az Eszköz vételárának teljesítésével egyidejűleg teljesítendő.
- A
kiszállítás költsége Megrendelőt terheli, amelynek pontos összegére a
Magyar Posta ZRt., illetőleg a kiszállítást
végző futárszolgálat mindenkor hatályos díjszabása irányadó.
- Árak:
Az áruházban feltüntetett árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. Visszaigazolást
követően a rendelés fizetendő végösszege az Áfa-val
változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy
Szolgáltató technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár
jelenik meg a használt felületen. Ilyen esetben az áru átadása előtt
egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) a Szolgáltató megkeresi
Megrendelőt, hogy a valós áron is meg kívánja-e venni az Eszközt. Az ilyen
megrendelések nem minősülnek érvényesnek, és az ebből eredő károkért a
Szolgáltatót nem terheli felelősség.
- A
Szerződés megkötésére irányuló nyilatkozat megtétele, adatvédelem
- A
vásárláshoz Szolgáltató csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan
szükséges adatokat kéri megadni (számlázási és szállítási adatok,
Megrendelő telefonszáma, a beszereléshez és más szükséges információkat
Szolgáltató részére a telefonos egyeztetés során kell megadni) az AASZ-ban
foglaltaknak megfelelően. A beszerelés optimalizálása érdekében,
amennyiben a jármű a megadott címektől eltérő helyen van, így a beszerelés
helyének meghatározására igény szerint – ha arra nem Szolgáltató
székhelyén kerül sor – ennek figyelembevételével kerül sor.
- Az
adatok megadását követően lehetséges a rendelések feladása, a szerződés
megkötésére irányuló nyilatkozat megtétele.
- Az
adatokat Szolgáltató védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi,
azokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a Szerződés
teljesítésekor a harmadik személy a teljesítésében részt vesz, vagy a
jogok gyakorlása érdekében szükséges. A teljesítési segédek a Szolgáltató
által átadott adatokat eltérő célra semmilyen módon nem jogosultak
felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Megrendelő
részéről írásbeli kérés érkezik az adatai törlésére vagy módosítására,
akkor azokat a Szolgáltató adatbázisából törli, illetőleg módosítja,
amennyiben az irányadó jogszabályi kötelezettségek ezt nem zárják ki. Az
adatok kezelése és felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos
szabályozásának megfelelően, a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint létrejövő
szerződések alapján fennálló kötelezettségek teljesítése, és jogok
gyakorlása céljából történik az AASZ-ban részletesen leírtak szerint.
- Szolgáltató
a rendszerében a Megrendelő által megadott adatok alapján teljesíti
vállalt kötelezettségeit. Az adatok helytállóságáért a Megrendelő felel,
azok módosítására a Megrendelő jogosult, adatmódosítást Szolgáltató
kizárólag a Megrendelő írásbeli kérelme alapján jogosult. Az adatok
ellenőrzésére, és módosításra a rendelés feladása közben és regisztrációt
követően is van lehetőség a bejelentkezést követően. Regisztrált
Megrendelők az „ADATMÓDOSÍTÁS” funkció használatával, regisztráció
hiányában pedig a megrendelés elküldését követően a Szolgáltató felé tett
– a megadott e-mail címről, postai úton megküldött, vagy személyesen
átadott – nyilatkozat útján lehetséges az adatok módosítása.
- Szolgáltató
célja Megrendelőinek maximális elégedettsége, és a folyamatos fejlesztés a
változó igényekhez igazodva. Szolgáltató több, mint 10 éve működik az ISO
9001 szabvány előírásainak megfelelően. A szolgáltató a CertUnion Hungary Kft. által minősített MSZ EN ISO
9001:2015 szabvány követelményeinek megfelel.
- Az
Eszközökre és Szolgáltatásokra irányadó szabályok
- Az
Eszközök magyarországi forgalmazására, az azokon keresztül igénybe vehető
GPS és GPRS technológiák felhasználásával történő Szolgáltatások
nyújtására a Szolgáltató jogosult. Az Eszközök rendelkezésre állása a
Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltétele, az
Eszközök más cél betöltésére nem alkalmasak. A Szolgáltatótól
megvásárolható (kivéve a SIM kártyát tartalmazó részegység, amelyre a
Megrendelőnek a szerződés fennállása tartama alatt, kizárólagos használati
joga keletkezik) Eszközök kivétel nélkül a Szolgáltató által nyújtott
szolgáltatások igénybevételéhez szükségesek, azoknak e szolgáltatásoktól
eltérő egyéb funkciója nincs. E szolgáltatások igénybevételéhez Megrendelő
szerződést köteles kötni Megrendelővel, amely szerződéskötésre az
Eszközöknek a Szolgáltató honlapjairól történő megrendelése esetén külön,
az Eszközök kézhezvételét követően kerül sor.
- Az
Eszközök kiválasztásával egyidejűleg meghatározásra kerül az azon
keresztül igénybe vehető Szolgáltatások köre, amelyek tárgyában az
Eszköznek a Szolgáltató honlapjairól történő megrendelése esetén
szolgáltatási szerződés megkötésére az Eszközöknek a gépjárműbe történő
telepítésének alkalmával, vagy Szolgáltató által üzemeltetett honlapokon
történő regisztráció útján, illetőleg útdíjfizetésre alkalmas eszköz
esetén a NÚSZ Zrt. által üzemeltetett honlapokon történő, szabályszerűen
végrehajtott regisztrációval kerül sor. Egyes tartozékok (pl. elem) megrendelése
esetén a megrendelt Eszköz külön szolgáltatási szerződés nélkül, a
Szolgáltatóval már megkötött szolgáltatási szerződés alapján használható.
- AZ
ESZKÖZNEK A HONLAPOKRÓL TÖRTÉNŐ KIVÁLASZTÁSA ÉS MEGRENDELÉSE NEM HOZZA
LÉTRE A SZOLGÁLTATÁSI JOGVISZONYT, AZT A MEGRENDELŐ AZ ESZKÖZ ÁTVÉTELÉT,
VALAMINT AZ ESZKÖZ REGISZTRÁCIÓJÁT KÖVETŐEN KÖTELES KÜLÖN MEGKÖTNI
SZOLGÁLTATÓVAL.
- Az
Eszközökbe telepített SIM kártya kizárólag az Eszközben, a Szolgáltató
által nyújtott szolgáltatások igénybe vétele érdekében használható, annak
az Eszközből történő eltávolítása súlyos szerződésszegésnek minősül. A SIM
kártyának az Eszközből történő eltávolításával, illetőleg annak a
Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybe vételétől eltérő
használatával felmerülő költségek megtérítésére Megrendelő köteles.
Amennyiben a szolgáltatások igénybe vétele érdekében szükséges szerződés
az Eszköz átadásától számított 60 napon belül nem jön létre, Szolgáltató
jogosult a SIM kártyát deaktiválni.
- A
Shell Hungary Zrt. és a Szolgáltató között létrejött megállapodás
lehetőséget biztosít a Szolgáltató által kiválasztott Megrendelők részére,
hogy a Szolgáltató által a Megrendelő részére euroShell üzemanyagkártya
(továbbiakban: Üzemanyagkártya) használatát átengedje (a továbbiakban:
átengedett felhasználás) azzal, hogy az átengedett felhasználás jogosultja
a felhasználás során köteles a mindenkor hatályos Shell Általános
Szerződési Feltételeket (www.shell.hu) betartani. A Megrendelő a
Szolgáltatóval kötött gépjármű rendszámához kapcsolódóan a Szolgáltató
által publikált mobilalkalmazásokon keresztül jogosult igényelni
Üzemanyagkártyát a Shell Általános Szerződési Feltételei és a Shell Card Online Szerződési Feltételei szerint. A
Szolgáltató jogosult ehhez kapcsolódóan meghatározni egy, a Megrendelő
korábbi használatához igazodó vásárlói limitet, amit ha elér a Megrendelő,
akkor a Szolgáltató rendszere automatikusan felfüggesztheti az
Üzemanyagkártya használatának lehetőségét, mindaddig
amíg Megrendelő a felhasznált egyenleget bankkártyás fizetés útján nem
rendezte. A Megrendelő a sikertelen bankkártyás terheléseket a Szolgáltató
által biztosított mobilalkalmazásban a Függő számlák menüpont alatt
tekintheti meg, és az itt felsorolt tételek kiegyenlítése után történhet
csak meg az Üzemanagykártya használatának a visszaállítása.
- Megrendelés
feladása
- Eszközök
megrendelése Szolgáltató honlapjain keresztül
- A
megrendelni kívánt Termékeket a megrendelni kívánt mennyiség megadását
követően a ”Kosárba” gomb megnyomásával kell kiválasztani. A vásárlás befejezését
követően, a kosár tartalmának ellenőrzését, az ott megjelölt,
megrendelésre kiválasztott Termékek megrendelését Megrendelő a „Tovább a
pénztárhoz” gomb megnyomásával hagyja jóvá. Ezt követően a „Pénztár”
oldalon a „Megrendelés” gombra kattintva lehet a megrendelést feladni.
Azon Eszközök esetében, amelyeken keresztül igénybe vehető
szolgáltatásokhoz kapcsolódóan óvadék fizetési vagy bankkártya
regisztrálási kötelezettség áll fenn, az óvadék az eszköz vételárával
egyidejűleg teljesítendő.
- Az
egyes szolgáltatások részletes leírása itt található.
https://secretcontrol.hu/
- A
megrendelés során a megrendelés folyamatában vissza lehet lépni a
megrendelés, illetőleg a megadott adatok módosítása érdekében.
- A
rendelés véglegesítése: Megrendelő a megrendelésre kijelölt termékek 4.1.
pont szerinti összegzésének jóváhagyásával tudja a rendelését
véglegesíteni és a Szolgáltatónak elküldeni.
- A
vételár, illetőleg a vételár teljesítésével egyidejűleg teljesítendő
mellékszolgáltatások ellenértékének fizetési módjai:
- Elektronikus
fizetés: A megrendelt eszközök vételára a megrendelés leadását követően az
OTP Bank rendszerén keresztül bankkártyával fizethető ki. Az interneten
történő fizetésnél a tranzakció jogosságát ellenőrzi a bank, ami adott
esetben az összeg átutalásának lassulásához vezethet.
- Utánvétellel:
utánvétellel történő fizetés esetén az Eszköz vételárának teljesítésére a
beszereléssel, egyidejűleg, a beszerelés hiányában az Eszköz átvételekor
teljesítendő.
- Szolgáltatások
megrendelése, szolgáltatási szerződés megkötése Szolgáltató honlapjain
keresztül.
- Az
Eszközökön keresztül igénybe vehető Szolgáltatások tárgyában a
szerződéskötés az Eszköz, valamint azon gépjármű azonosítóinak a
megadásával történik, amely gépjárműben az Eszköz használatra kerül.
- A
Szolgáltatások megrendelése a Megrendelő felhasználói fiókja útján
történik a szükséges azonosító adatok megadásával és a megrendelés
rögzítésével.
- A
Szolgáltatások alapján esedékessé váló díjak teljesítésére havonta utólag
kerül sor az igénybe vett szolgáltatások ellenértékének alapján számítva.
- A
Szolgáltatásokra vonatkozóan a II. fejezetben rögzített feltételek
irányadók.
- Amennyiben
a szerződéskötésre elektronikus úton a Szolgáltató által biztosított készülék
útján, a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett kerül sor, úgy
Megrendelő a Szerződésnek a Szolgáltató által biztosított készülék útján
történő aláírásával adja le megrendelését. Ilyen esetben az Eszközök
adásvétele és a szolgáltatások megrendelése tárgyában a szerződés
egyidejűleg jön létre, egyebekben a jelen ÁSZF rendelkezései és az AASZ
előírásai megfelelően irányadók azzal, hogy a Szerződés alapján esedékessé
váló díj teljesítésére a Szolgáltató által kiállított számla alapján banki
átutalással, vagy készpénz átutalási megbízás útján van lehetőség.
- A
beszerelések teljesítési ideje
- A
rendelésekben megjelölt, a gépjárművekbe történő beszerelést igénylő
Eszközök átadásának teljesítési idejére a Megrendelő és a Szolgáltató
által erre együttesen meghatározott időpont irányadó azzal, hogy az átadás
ebben az esetben a beszereléssel valósul meg. A beszerelések teljesítési
idejére a megrendelést követő egyeztetés során a Felek által meghatározott
időintervallum irányadó. A megrendelt termék járműbe történő
beszerelésének, ekként annak átadásának időpontjának meghatározására a
megrendelést követő egyeztetés alapján kerül sor. A vételár bankkártyával
történő fizetési mód választása esetén a Szolgáltató számláján történő
jóváírást követően, utánvétellel történő fizetési mód választása esetén a
megrendelésnek a Szolgáltató részére történő megérkezést követően a
Szolgáltató haladéktalanul felveszi Megrendelővel – a megadott
elérhetőségeken – a kapcsolatot annak érdekében, hogy a beszerelés helyét
és idejét, valamint szükség szerint a szolgáltatási szerződés megkötésének
az időpontját egyeztessék. Amennyiben a Szolgáltató a fizetést követő 3
munkanapon belül nem keresi meg Megrendelőt, úgy Megrendelő – az
együttműködési kötelezettségből fakadóan – a Szolgáltató ügyfélszolgálatán
keresztül köteles kapcsolatba lépni Szolgáltatóval a felmerült késedelem
okának tisztázása, a beszerelés helyének és idejének egyeztetése
érdekében.
- Szolgáltató
vállalja, hogy a megrendelés leadását – bankkártyával történő fizetési mód
választása esetén az Eszközök vételárának a Szolgáltató számláján történő
jóváírását – követő 3 munkanapon belül időpont egyeztetés céljából
megkeresi a Megrendelőt. Amennyiben bankkártyával történő fizetési mód
választása esetén a leadott megrendelés alapján a megrendelt Eszközök
vételára a megrendelés leadásától számított 8 munkanapon belül nem érkezik
meg Szolgáltató számlájára, úgy e-mail útján emlékeztető értesítést küld
Megrendelőnek a fizetési kötelezettség teljesítéséről. Amennyiben az
emlékeztető megküldésétől számított további 15 munkanapon továbbra sem
kerül jóváírásra az összeg Szolgáltató számláján, úgy a szerződés
megszűnik, ahhoz joghatás nem fűződik, annak alapján semmilyen jogcímen
felmerülő igényt nem jogosult támasztani egyik fél sem a másikkal szemben,
és ebben az esetben időpont egyeztetésre Szolgáltató munkatársai nem
keresik meg a Megrendelőt. Amennyiben egyidejűleg, vagy egymást követően
rövid időn belül nagyobb (10<) mennyiséget rendelt, úgy ennek
teljesítését a raktárkészlet befolyásolhatja, azonban erről e-mailben
tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.
- Rendeléskövetés:
Megrendelése státuszát nyomon követheti az „Adataim” menüponton belül a
„Rendeléskövetés” almenüpont alatt, így egyszerűen tájékozódhat arról,
hogy milyen fázisban tart a rendelés feldolgozása.
- Jótállás,
szavatosság
- Szolgáltató
az eszközökre 12 hónap jótállást vállal azzal, hogy a jótállás az
elemekre, illetőleg az akkumulátorra nem terjed ki.
- A
jótállásra való jogosultság nem fogyasztók részére a számlával és a
jótállási jeggyel igazolható. Fogyasztók a jótállásra való jogosultságukat
igazolni kötelesek.
- Szolgáltató
szavatossági és jótállási felelősségére fogyasztókkal szemben a következő
jogszabályok vonatkoznak:
-2013. évi V. törvény a polgári törvénykönyvről,
-151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
-45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
-19/2014. (IV.29.) NGM rendelet - A
jótállás időtartama alatt a felelősség alól a Szolgáltató csak akkor
mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka az átadást követően keletkezett.
- A
jótállás a teljesítéssel, tehát az Eszköznek a Megrendelő részére történő
átadásával kezdődik.
- Amennyiben
a Megrendelőnek jótállási igénye merül fel, úgy az észlelt hibajelenség
pontos körülírásával, az észlelés időpontjának megjelölésével, valamint az
érintett jármű meghatározásával kell bejelenteni. A jótállási idő leteltét
követően a hibabejelentés menete azonos. A jótállási igény bejelentésére a
szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételekben foglaltak
(II. fejezet) megfelelően irányadók.
- A
kellékszavatossági jogok érvényesítésére a Polgári Törvénykönyv
rendelkezései irányadók. A fogyasztói minőséggel nem rendelkező Megrendelő
kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év
alatt, fogyasztói minőséggel rendelkező Megrendelő kellékszavatossági
igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
- A
jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két
hónapon belül terjesztheti elő kifogását, nem fogyasztó estén a hiba bekövetkeztétől
számított kettő héten belül. Megrendelőnek a vásárlás tényét minden
kétséget kizáróan igazolnia kell a jótállási igény érvényesíthetősége
érdekében.
- Szolgáltató
a jótállás időtartama alatt a jótállási jegyben foglaltaknak megfelelően a
Megrendelő választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy
kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy a
Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva
aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítást vagy a
kicserélést nem vállalta, vagy annak a Szolgáltató megfelelően eleget
tenni nem tud, illetőleg, ha a jogosultnak az ehhez fűződő érdeke
megszűnt, a Megrendelő választása szerint az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a
jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt
elállásnak nincs helye.
- Megrendelő
a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három
munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket
kicserélni.
- A
jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a
teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása a Szolgáltatót terheli. A
jótállás a Megrendelő törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A
Megrendelő a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy a
Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.
- Fogyasztónak
nem minősülő Megrendelő esetén a jótállási körben javított, vagy cserélt
Eszköz, vagy alkatrész tekintetében a jótállás a cserét, vagy javítást
követően 3 hónap elteltével szűnik meg. A cserélt, illetőleg javított
alkatrészekre, amennyiben jogszabály kötelező erővel nem ír elő hosszabb
jótállási időt, úgy az eredeti jótállásra tekintet nélkül a cserét,
illetőleg a javítást követő három hónap terjedelmű jótállási kötelezettség
terheli a Szolgáltatót.
- Amennyiben
a jótállási körben felmerülő kötelezettségeit Szolgáltató nem székhelyén,
vagy az általa felajánlott lehetőségek közül választott honlapokon
feltüntetett helyek valamelyikén teljesíti, úgy Szolgáltató a helyszínre
történő kiszállás alapján a Szolgáltató által alkalmazott, a mindenkori
listaárak szerint meghatározott kiszállási díj feltételei alapján
számított összegű kiszállási díjra jogosult, amelyek az alábbiak:
Kiszállások díja Budapest területén belül: 9.000,- Ft + ÁFA / alkalom, míg Budapest területén kívül: 180,- Ft + ÁFA / km, de minimum 9.000,- Ft + ÁFA/alkalom, amely a jótállási körbe tartozó javítások esetén is felszámításra kerül, amennyiben Megrendelő a meghibásodott eszközt nem viszi be a kijelölt Szervizpontok valamelyikébe.
- Felelősség
- A
Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre,
azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk
pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
secretcontrol.hu
- Megrendelő
a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy
a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni
és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az életet, testi
épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen
túlmenően.
- Szolgáltató
kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított
magatartásért. A Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját
magatartásáért, a Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik
az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
- A
szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket)
tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók
adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal
felelősséget.
- A
Megrendelő által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett
tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a
közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles
jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
- Az
Internet globális jellege miatt Megrendelő elfogadja, hogy a Weboldal
használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is
figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő
bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a
használatért kizárólag a Megrendelőt terheli felelősség.
- Amennyiben
a Megrendelő a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt
haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű
eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ
haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
- A
Szolgáltató vezető tisztségviselőit nem terheli semmilyen jogcímen
felelősség Szolgáltató magatartásáért, e rendelkezésre a vezető
tisztségviselők közvetlenül is hivatkozhatnak.
- Hibajavítás
- Megrendelő
köteles a szolgáltatásban, illetőleg az eszközben észlelt bármely meghibásodást,
valamint jótállási igényét a Szolgáltató által biztosított hibabejelentő
e-mail címre (ugyfelszolgalat@ugyfelszolgalat.hu) haladéktalanul írásban
bejelenteni a rendszám és az észlelt hibajelenség, valamint a hiba
észlelése időpontjának pontos megjelölésével, és az észlelt hibával
érintett eszközt megjavíttatni. A Szolgáltatót esetleg terhelő
jogkövetkezmények a Megrendelő bejelentését követően nyílnak meg.
Amennyiben Megrendelő bármely hibát maga javít, vagy harmadik személy
útján javíttat, úgy a Szolgáltató mentesül a felelősség alól mind az
eszköz, mind az általa nyújtott szolgáltatás hibátlan működése
tekintetében. Amennyiben a Megrendelő a jelen pontban foglaltakat
megsérti, úgy ezáltal kizárja a Szolgáltató szerződésszegését.
- A
Szolgáltató 24 órán keresztül elérhető hibabejelentő szolgálatot működtet
a következő elérhetőségekkel: Diszpécserszolgálat +36 (20) 201 6603, +36
(30) 201 6603, +36 (20) 242 4848, +36 (30) 242 4848, +36 (20) 890 0670,
+36 (30) 334 5050.
- Az
eszköz meghibásodásából eredő károkért kizárólag az előzetes műszaki
szemlét és egyeztetést követően, annak a Szolgáltatóra hátrányos
eredményei alapján kötelezhető a Szolgáltató helytállásra. Ennek
érvényesítéséhez a kár felmerülését követően a Megrendelő köteles
biztosítani a Szolgáltató számára, hogy műszaki szemlén győződhessen meg a
hiba jellegéről, illetve a szükséges javítást el tudja végezni. A jelen
pontban foglaltak megfelelően irányadók abban az esetben is, ha a kár nem
az eszközben keletkezett.
- A
Szolgáltató nem köteles helytállásra a GPS berendezésbe, vagy annak
környezetébe történő beavatkozás esetén, vagy külső, fizikai károsodásból,
szakszerűtlen beavatkozásból, természeti katasztrófából származó kárért.
- A
Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szükségessé vált javítást a
Szolgáltató által megbízott személyek elvégezhessék, akik e célból – a GPS
berendezés műszaki javításához szükséges mértékben, előzetesen egyeztetett
időpontban és helyszínen – a gépjárművekben elhelyezett GPS
berendezésekhez hozzáférhessenek.
- A
hibabejelentésnek nem, vagy nem szerződésszerű teljesítése esetén
Szolgáltatónak nem állnak rendelkezésére a hiba diagnosztizálásához,
illetőleg annak kijavításához szükséges információk, illetőleg amennyiben
az eszközt a Megrendelő nem bocsátja a Szolgáltató rendelkezésére, úgy a
hibajavítás elmaradásának, vagy ebből eredő késedelmes teljesítéséből
származó következményekért Szolgáltatót nem terheli felelősség. Amennyiben
a hibajavítás feltételei a jogosultnak felróható okból nem állnak fenn,
ekként a hibajavítás elmaradására nem a Szolgáltatónak felróható okból
kerül sor, úgy az eszköz hibájára alapítva semmilyen igényt nem jogosult a
Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesíteni, így különösen, de nem
kizárólag a vonatkozó, a szolgáltatási szerződés alapján esedékessé váló
díjak megfizetésének kötelezettsége változatlan feltételek mellett terheli
a Megrendelőt.
- Amennyiben
a bejelentett hiba nem tartozik jótállási körbe, úgy annak
diagnosztizálásával felmerülő költségeket a Megrendelő viseli, a
hibajavítást a Szolgáltató pedig csak a Megrendelő külön, ilyen tartalmú
megrendelése esetén, díjazás ellenében végzi el. A nem jótállási körbe
tartozó hiba elhárítására Szolgáltató nem köteles, amennyiben
Megrendelőnek bármilyen jogcímen fennálló, lejárt tartozása van a
Szolgáltatóval szemben. A hiba kijavításának a fenti okokból történő
elmaradása esetén a hiba, illetőleg annak alapján érvényesíteni kívánt
igények tekintetében a jótállási körbe tartozó hibák esetén irányadó
szabályok megfelelően irányadók.
- A
hibajavításra a Szolgáltató részére átadott Eszközöket az ügyintézés
lezárásáról szóló e-mailes értesítés megküldését követően lehetőleg 30
napon belül át kell vennie a Megrendelőnek. A javított, kicserélt, vagy
nem javítható, és a Megrendelő által át nem vett Eszközöket a Szolgáltató
maximum 5 évig tárolja, ezt követően leselejtezi.
- Az
eszközök javítását a Megrendelő kizárólag a Szolgáltató útján jogosult
elvégezni, figyelemmel a javítás által megkívánt speciális szakértelemre.
- A
gépjármű elektronikai rendszerének hibás működéséből eredő meghibásodások
javításának költsége a Megrendelőt terheli, e meghibásodásokkal
kapcsolatban a Szolgáltatót semmilyen kötelezettség, illetve felelősség
nem terheli.
- A
Megrendelő felelőssége terhére esik, hogy a Szerződés alapján részére
átadott eszközöket – azok megfelelő működésének biztosítása érdekében –
rendszeresen karbantartsa. Mentesül a Szolgáltató a kárfelelősség alól,
amennyiben a Megrendelő az eszközök karbantartása tekintetében fennálló
kötelezettségét elmulasztja teljesíteni. Ilyen esetben a Szolgáltató
mentesül a GPS berendezések tekintetében a jótállási és a szavatossági
kötelezettség alól, valamint kizárólag Megrendelőt terheli felelősség,
amennyiben a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások bármely, Szolgáltató
érdekkörén kívül eső hibában szenvednek.
- Az
eszközök be- és átszerelését, valamint azok javítását a Megrendelő
kizárólag a Szolgáltató útján jogosult elvégezni. A Szerződés megszűnését
követően az eszköz kiszerelését a Megrendelő jogosult maga elvégezni, vagy
ezt harmadik személy útján elvégeztetni.
- A
Megrendelő vállalja, hogy a rendeltetésszerű használat érdekében mindenkor
a Használati Útmutató rendelkezéseinek megfelelően jár el, ennek
elmulasztásából eredő, vagy azzal összefüggésben felmerült károkért a
Szolgáltatót felelősség nem terheli.
- Elállás
joga
- A
Fogyasztónak minősülő Megrendelő az Eszközök (egyidejűleg megrendelt több
Eszköz esetén az utolsó) átvételétől, illetőleg a szolgáltatás nyújtásának
megkezdésétől számított 14 napon belül indoklás nélküli jogosult elállni.
Az elállási jog gyakorlásának feltételei:
- Az
elállási jog néhány, a jogszabály által felsorolt kivételtől eltekintve
minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik
vissza a Szolgáltatóhoz.
- Az
elállási jog gyakorlása esetén a terméknek a Szolgáltatóhoz 14 napon belül
történő visszajuttatásáról a Megrendelő saját költségén köteles
gondoskodni, annak a gépjárműből történő kiszerelését kizárólag a
Szolgáltató jogosult elvégezni, de az azzal felmerülő valamennyi költséget
(ideértve az esetleges kiszállási költségeket is) a Megrendelő köteles
viselni, figyelemmel arra, hogy a beszerelt eszközök más módon nem
szállíthatók vissza. A kiszerelés díja 35.000,- Ft + ÁFA. E szabályok be
nem tartása mentesíti a Szolgáltatót az esetlegesen őt terhelő
kötelezettsége teljesítése alól, arra való tekintettel, hogy az eszközök
szerelése speciális szakértelmet igényel, így amennyiben azok szerelését
nem a Szolgáltató végzi, úgy a harmadik személy által történő szerelésből
fakadó következményekért a Megrendelő köteles helytállni. A beszereléssel
átadásra kerülő Eszközök postai úton, vagy más, a jelen pontban
meghatározottaktól eltérő módon történő visszaszolgáltatása nem
lehetséges. Az elállási jog gyakorlása esetén a már igénybe vett, vissza
nem szolgáltatható szolgáltatások tekintetében a Felek kötelesek egymással
elszámolni.
- A
Megrendelő az elállásra vonatkozó igényét írásban vagy személyesen köteles
bejelenteni. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell
a termék átvételétől számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató
ügyfélszolgálata részére.
- Az
áru ellenértékének a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra történő
átutalás útján történő visszajuttatásáról a termék személyes
visszajuttatását követően a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az
elállásról történő tudomásszerzést követő 14 napon belül intézkedik.
- Azon
Eszközök, amelyek használhatóságához azokat telepíteni kell a járműbe, a
kiszerelés során az eszköz újkori vételárának 20%-nak megfelelő
értékcsökkenés következik be az eszközben, figyelemmel arra, hogy a
telepítés során eszközölt ragasztások, és más tartós kötést eredményező
csatalakozásokat szét kell oldani, ami nem végezhető el az Eszköz
értékcsökkenésének elkerülésével, ezért annak megtérítésére Megrendelő
köteles a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult követelni a
termék nem rendeltetésszerű használatából eredő, ezt meghaladóan
keletkezett kárának a megtérítését is.
- Az
elállási jog gyakorlásával a megrendelt eszköz tárgyában létrejött
szerződéshez kapcsolódó szolgáltatási szerződés is azonos napi hatállyal
megszűnik.
- Az
elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26.)
Kormányrendelet rögzíti.
- Az
elállási jog a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerinti
nyilatkozatminta alkalmazásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű
nyilatkozat útján gyakorolható.
- Jogérvényesítési
lehetőségek
- Szolgáltató
ügyfélszolgálata
1203 Budapest, Serény utca 4. szám
Telefonszám:
+36 1 283 0740 / 2. menüpont
+36 20 890 0661 / 2. menüpont
Telefonos ügyfélszolgálat: Munkanapokon 08:30 – 16:30 óráig
E-mail: ugyfelszolgalat@secretcontrol.hu
- A
Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. szám III. emelet 310. ajtó
Levelezési cím: 1253 Budapest, Postafiók 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 (1) 488 21 86
Telefon: +36 (1) 488 21 31
- A
Szolgáltató a fenti elérhetőségek bármelyikén bejelentett panasz
kivizsgálása érdekében haladéktalanul intézkedik. A panasz kivizsgálását
követően a Megrendelőt megfelelően tájékoztatja a panasz kivizsgálása
során feltárt tényekről, a szükség szerint megtett intézkedésekről. A
panasz kivizsgálását, és az annak során esetlegesen feltárt hibák
elhárítását a Szolgáltató köteles a panasz bejelentésétől számított
legfeljebb 15 munkanapon belül megkezdeni. Amennyiben az esetlegesen
feltárt hiba elhárításához bármely, a Szolgáltató által biztosított eszköz
javítása válik indokolttá, úgy a Megrendelő köteles az eszközt a
Szolgáltatóval egyeztetett időpontban a Szolgáltató rendelkezésére
bocsátani. Amennyiben a Megrendelő a hibajavításhoz szükséges bármely
feltételt nem biztosítja, úgy a Megrendelőt terheli felelősség ennek
következményeiért azzal, hogy ilyen esetben a létrejövő szolgáltatási
szerződés alapján esedékessé váló díjak teljesítésének kötelezettsége alól
semmilyen jogcímen nem mentesül.
- Amennyiben
a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói
jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi
jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:
- Bejegyzés
a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató székhelyén elérhető.
Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
- Panasztétel
a fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben a fogyasztónak minősülő
Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal
fordulni az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (Budapest III.
kerületi Járási Hivatal - 1033 Budapest, Harrer
Pál utca 9-11. szám)
- A
Fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint a békéltető testülethez
(Szolgáltató székhelye szerint illetékes. Budapesti Békéltető Testület;
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; levelezési cím: 1253
Budapest, Pf.: 10.) fordulhat továbbá a fogyasztónak minősülő Megrendelő
a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi
szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és
teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés
rendezése céljából.
- Megrendelő
jogosult a Szolgáltatóval esetlegesen felmerülő jogvitából származó
követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári
Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
- Hírlevél
- A
Szolgáltató akcióiról, és híreiről igyekszik rendszeresen tájékoztatni
vásárlóit hírlevél útján az AASZ-ban foglaltak szerint. A Szolgáltató
ingyenes hírlevél szolgáltatására az e-mail címe e céllal történő
kifejezett megadásával iratkozhat fel, és bármikor kezdeményezheti
leiratkozását.
- Vegyes
rendelkezések
- A
Szolgáltató bármikor jogosult az általános szerződési feltételeket
egyoldalúan módosítani. A módosítások a kihirdetéssel lépnek hatályba.
- A
Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi
jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a
Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített
valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi
alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a
Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és
egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
- A
Szolgáltató tevékenységét a rá vonatkozó, mindenkor hatályos előírások,
valamint a Megrendelővel létrejött szerződésekben foglalt rendelkezések
maximális tiszteletben tartása mellett gyakorolja. A Szolgáltató
tevékenységére vonatkozóan magatartási kódex nem áll rendelkezésre.
- A
Szolgáltató a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő
tartalommal kellékszavatossággal, valamint fogyasztókkal szemben
termékszavatossággal tartozik a Szolgáltatások tekintetében. A
kellékszavatosság, a termékszavatosság, valamint a jótállásra vonatkozó
tájékoztató a jelen általános szerződési feltételek elválaszthatatlan
részét képező, 1. számú mellékletében került rögzítésre.