section

Általános Szerződési Feltételek

Secret Control GPS Kft.
Szolgáltató székhelye
1203 Budapest, Serény utca 4.
Telefon: +36 1 283 0740
E-mail:info@secretcontrol.hu
Fax: +36 1 283 1156
Vevőszolgálat nyitva tartása:

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Secret Control GPS Korlátolt felelősségű társaság (székhelye, levelezési cím: 1203 Budapest, Serény utca 4.; cégjegyzékszám: Cg. 01-09-683415; adószáma: 11922540-2-43; nyilvántartja a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, elérhetőségek: info@secretcontrol.hu, +36 (1) 283 0740) által biztosított elektronikus út igénybevétele útján létrehozott szerződéseire – különösen, de nem kizárólag – a www.secretcontrol.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, és az azokat igénybe vevők (a továbbiakban: Megrendelő) jogaira és kötelezettségeire meghatározott szabályokat tartalmazza. A Felek közötti viszonnyal kapcsolatos adatvédelmi és adatbiztonsági szabályokat a Szolgáltató www.secretcontrol.hu internetes honlapján található Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat (AASZ) tartalmazza, amely a jelen ÁSZF-vel együtt alkalmazandó a Felek viszonyára.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.secretcontrol.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik, valamint minden olyan elektronikus úton létrejövő kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely a Szolgáltató és a Megrendelő között jön létre. A Szolgáltató honlapjairól történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

 

Definíciók

Szolgáltató: SECRET CONTROL GPS Kft. (székhely: 1203 Budapest, Serény u. 4., cégjegyzékszám: Cg. 01-09-683415, adószám: 11922540243)

Megrendelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet, amely a Szolgáltató által a jelen ÁSZF szerint nyújtott elektronikus kereskedelmi, valamint az elektronikus úton megrendelhető szolgáltatásokat igénybe veszi.

Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen.

Szerződés: a Felek között a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően elektronikus úton létrejött szerződés, amelynek tárgya a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás igénybevétele, a Szolgáltató által értékesített eszközök megvásárlása, amely szerződésnek a jelen általános szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képezi.

ÁSZF: a jelen dokumentumban meghatározott, a Felek által vállalt kötelezettségek teljesítésére vonatkozó általános szabályokat meghatározó feltételrendszer.

Szolgáltatás: a Szolgáltató által a Szerződés, valamint az ÁSZF rendelkezéseiben foglalt feltételek mellett nyújtandó szolgáltatás, amelyeket Megrendelő a Szerződés foglaltaknak megfelelően Szolgáltatótól megrendelt. Az egyes szolgáltatások egymástól elkülönülő, osztható szolgáltatások, így bármely szolgáltatás esetleges hibája alapján alkalmazható jogkövetkezmények kizárólag e szolgáltatásrész tekintetében alkalmazhatók, azok nem érintik a többi részszolgáltatást, illetőleg azok teljesítését. A szolgáltatások oszthatóságára tekintettel Megrendelő a szerződésszerű részteljesítést semmilyen alapon nem jogosult visszautasítani.

Kiegészítő szolgáltatások: a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás mellett kiegészítő szolgáltatásnak minősül: automata parkolás, e-matrica vásárlás

Eszköz: A Szolgáltató által forgalmazott, Megrendelő által megvásárolható készülékek, tartozékok.

Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzat: A Szolgáltató által a GDPR 12. cikkében meghatározott átlátható tájékoztatáshoz való jog megvalósulása érdekében közzé tett szabályzat.

 

 

Általános tudnivalók

  • Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételére kiterjed, amelynek tárgyában a Felek között elektronikus, illetőleg elektronikus adathordozó útján jön létre.
  • A szerződés elektronikus úton létrehozható Interneten keresztül a Szolgáltató honlapjain (a kiválasztott termékek megrendelésével és a megrendelési folyamat végig vitelével), vagy a Szolgáltató által biztosított készülékek igénybevétele útján, a Felek egyidejű fizikai jelenléte mellett személyesen, amely szerződéseket Szolgáltató automatikusan rögzít, és azokról minden esetben e-mailben visszaigazolást küld a Megrendelőnek.
  • A szerződés létrejötte érdekében az ÁSZF feltételeit kifejezetten el kell fogadni az Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzat (AASZ) rendelkezéseivel összhangban, e nélkül a szerződés nem jön létre. Az ÁSZF és az AASZ megismerésének, lementésének, annak elektronikus úton történő megküldésének a lehetőségét a Szolgáltató a honlapjain biztosítja.
  • A Szolgáltató honlapjain a Megrendelő által leadott megrendelés, illetőleg az egyéb elektronikus úton a szerződés megkötésére irányuló nyilatkozat megtétele szerződési ajánlatnak minősül, amely megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával minősül elfogadottnak, ezért a szerződés – a jelen ÁSZF-ben és az AASZ-ban meghatározott feltételek fennállása esetén – a visszaigazolásnak Megrendelő által hozzáférhető válása pillanatában létrejön.

  • A Szolgáltató honlapjain böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet, megrendelés esetén azonban automatikusan létrejön a megadott adatokkal Megrendelő felhasználói fiókja az AASZ-ban részletesen leírt feltételekkel. A szerződés létrejötte érdekében Megrendelő megadja az azonosításához szükséges személyes adatait, amelyeknek a szerződés teljesítése érdekében történő kezeléséhez szükséges hozzájárulást visszavonhatatlanul megadja az AASZ-ban részletesen leírtak szerint. A Megrendelő személyének azonosításához szükséges adatok megadása és a szerződés létrejötte érdekében tett nyilatkozat megtétele a jelen ÁSZF és az AASZ elfogadását jelenti, a megrendelt Eszközök, Szolgáltatások ellenértékének teljesítése, úgy, mint az Eszközök átvétele (telepíttetése), a Szolgáltatások igénybevétele az átvétele az ÁSZF elfogadásának megerősítését jelentik.
  • A webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása, egyéb módon történő felhasználása csak a Szolgáltató előzetesen írásban megadott hozzájárulásával lehetséges.
  • A szerződés megkötése érdekében Megrendelő által tett nyilatkozatnak Szolgáltató részére történő hozzáférhetővé válása után rövid időn belül a Szolgáltató rendszere erről nyugtázó levelet küld a Megrendelőnek, amely a megrendelés elfogadásának, a szerződés létrejöttének minősül. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a szerződés, illetve Megrendelő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
  • A szerződésnek a Szolgáltató honlapjain keresztül történő megkötése és bankkártya útján történő fizetési mód választása esetén a vételár teljesítését követően egy második levélben visszaigazolásra kerül a vételár Szolgáltató számlájára történő megérkezése. A teljes vételárnak a Szolgáltató számlájára történő megérkezésével egyidejűleg a megrendelt termék tulajdonjoga Megrendelőre száll át (kivéve a SIM kártyát tartalmazó részegység, amelyre a Megrendelőnek a szerződés fennállása tartama alatt, kizárólagos használati joga keletkezik).
  • Megrendelő a megrendelést a Szolgáltató teljesítéséig, fogyasztónak minősülő megrendelő esetén az Eszközök átvételétől, illetőleg a Szolgáltatás nyújtásának megkezdésétől számított 14 napon belül szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A megrendelés törlésére vagy módosítására telefonon és elektronikus levélben, illetőleg postai úton megküldött, vagy személyesen átadott nyilatkozat útján van lehetőség. A megrendelés lemondása a szerződéstől való elállásnak minősül, amely esetben a már teljesített vételárat Szolgáltató a szerződés felbontására irányuló nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül utalja vissza Megrendelő részére, a Megrendelő által megadott bankszámlára. Amennyiben Megrendelő a vételár visszautalásával érintett bankszámlát a szerződés felbontásának időpontját követően jelöli meg Szolgáltató részére, úgy a teljesített vételár visszafizetésre nyitva álló határidő a bankszámlaszám megjelölését tartalmazó nyilatkozatnak Szolgáltató általi kézhezvételétől kezdődik. A Szolgáltatások tekintetében létrejött szerződéstől a jelen pont szerint történő elállás esetén a már nyújtott szolgáltatások ellenértékére a Szolgáltató jogosult.
  • A Felek között a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató elektronikusan iktatja az AASZ-ban részletesen leírtak szerint. Az iktatott szerződést a Megrendelő részére a Szolgáltató elektronikus úton küldi meg. A szerződés, valamint annak teljesítése során a Felek közti kommunikáció nyelve a magyar.

 

  • Regisztrált felhasználók az alábbi szolgáltatásokat érik el felhasználói fiókjukban.
    Fiók áttekintő – legfrissebb rendelések, személyes adatok, feliratkozott hírlevelek, rögzített címek megtekintése.
    Személyes adatlap – név, jelszó, email cím, telefonszám módosítása.
    Címjegyzék – számlázási és szállítási címek megadása.
    Rendeléseim – összes megrendelés megtekintése (rendelés paraméterei, rendelt tételek, állapot, utánrendelés).
    Számlázási megállapodások – számlázási adatok.
    Hírlevél feliratkozások – Hírlevél feliratkozások módosítása.


A rendszer által automatikusan generált jelszót az első belépés alkalmával módosítani kell. Ezen kívül a jelszó elfelejtése esetén a felhasználói profilban megadott e-mail címre kérhető a jelszó módosításához szükséges link. Ilyen esetben javasolt, hogy belépést követően a jelszó módosításra kerüljön.


A jelszót bizalmasan kell kezelni, azt jogosulatlan részére átadni csak saját felelősségre lehet. A jelszó jogosulatlanok általi megismeréséért, illetve ennek következményeiért a regisztrált Megrendelő felel. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Megrendelő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

  • A szerződések alapján megrendelt Eszközök átvételére az alábbiak szerint kerülhet sor:
    –A gépjárműbe szerelés nélkül használható termékek átadására a Megrendelő által megjelölt címre történő kiszállítás, vagy Szolgáltató székhelyén, vagy a Szolgáltató által felajánlott lehetőségek közül kiválasztott helyen, személyes átvétel útján történik. Kiszállítás a Megrendelő kérésének megfelelően postai úton, vagy futárszolgálattal történik akként, hogy a megrendelt Eszközök feladására a bankkártyával történő fizetés esetén a vételárnak a Szolgáltató általi kézhezvételétől, utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 3 munkanapon Megrendelő költsége terhére feladásra kerül.

    A Szolgáltató székhelyén, illetőleg a Szolgáltató által felkínált lehetőségek közül kiválasztott helyszínen történő személyes átvétel díjmentes, amennyiben az eszköz beszerelésére nem kerül sor. A fentiek szerint meghatározott helyektől eltérő helyen nincs lehetőség a termék átvételére.

    -Gépjárműbe történő beszerelést követően használható eszközök: a megrendelt, beszerelést követően használható Eszközök átvétele azoknak a Megrendelő által megjelölt, és e célból a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott járműbe történő beszerelése által van lehetőség. A beszerelésre Megrendelő választása szerint a Szolgáltató székhelyén, vagy a telefonos egyeztetés során Szolgáltató által felajánlott lehetőségek közül Megrendelő által kiválasztott helyszínen van lehetőség előre egyeztetett időpontban. A beszerelés díja az Eszköz vételárának teljesítésével egyidejűleg teljesítendő.

 

  • A kiszállítás költsége Megrendelőt terheli, amelynek pontos összegére a Magyar Posta ZRt., illetőleg a kiszállítást végző futárszolgálat mindenkor hatályos díjszabása irányadó.



  • Árak: Az áruházban feltüntetett árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege az Áfa-val változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy Szolgáltató technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg a használt felületen. Ilyen esetben az áru átadása előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) a Szolgáltató megkeresi Megrendelőt, hogy a valós áron is meg kívánja-e venni az Eszközt. Az ilyen megrendelések nem minősülnek érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

 

  • A Szerződés megkötésére irányuló nyilatkozat megtétele, adatvédelem

 

  • A vásárláshoz Szolgáltató csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat kéri megadni (számlázási és szállítási adatok, Megrendelő telefonszáma, a beszereléshez és más szükséges információkat Szolgáltató részére a telefonos egyeztetés során kell megadni) az AASZ-ban foglaltaknak megfelelően. A beszerelés optimalizálása érdekében, amennyiben a jármű a megadott címektől eltérő helyen van, így a beszerelés helyének meghatározására igény szerint – ha arra nem Szolgáltató székhelyén kerül sor – ennek figyelembevételével kerül sor.

  • Az adatok megadását követően lehetséges a rendelések feladása, a szerződés megkötésére irányuló nyilatkozat megtétele.

 

  • Az adatokat Szolgáltató védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a Szerződés teljesítésekor a harmadik személy a teljesítésében részt vesz, vagy a jogok gyakorlása érdekében szükséges. A teljesítési segédek a Szolgáltató által átadott adatokat eltérő célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Megrendelő részéről írásbeli kérés érkezik az adatai törlésére vagy módosítására, akkor azokat a Szolgáltató adatbázisából törli, illetőleg módosítja, amennyiben az irányadó jogszabályi kötelezettségek ezt nem zárják ki. Az adatok kezelése és felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően, a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint létrejövő szerződések alapján fennálló kötelezettségek teljesítése, és jogok gyakorlása céljából történik az AASZ-ban részletesen leírtak szerint.

 

  • Szolgáltató a rendszerében a Megrendelő által megadott adatok alapján teljesíti vállalt kötelezettségeit. Az adatok helytállóságáért a Megrendelő felel, azok módosítására a Megrendelő jogosult, adatmódosítást Szolgáltató kizárólag a Megrendelő írásbeli kérelme alapján jogosult. Az adatok ellenőrzésére, és módosításra a rendelés feladása közben és regisztrációt követően is van lehetőség a bejelentkezést követően. Regisztrált Megrendelők az „ADATMÓDOSÍTÁS” funkció használatával, regisztráció hiányában pedig a megrendelés elküldését követően a Szolgáltató felé tett – a megadott e-mail címről, postai úton megküldött, vagy személyesen átadott – nyilatkozat útján lehetséges az adatok módosítása.



  • Szolgáltató célja Megrendelőinek maximális elégedettsége, és a folyamatos fejlesztés a változó igényekhez igazodva. Szolgáltató több, mint 10 éve működik az ISO 9001 szabvány előírásainak megfelelően. A szolgáltató a CertUnion Hungary Kft. által minősített MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelel.

  • Az Eszközökre és Szolgáltatásokra irányadó szabályok
  • Az Eszközök magyarországi forgalmazására, az azokon keresztül igénybe vehető GPS és GPRS technológiák felhasználásával történő Szolgáltatások nyújtására a Szolgáltató jogosult. Az Eszközök rendelkezésre állása a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltétele, az Eszközök más cél betöltésére nem alkalmasak. A Szolgáltatótól megvásárolható (kivéve a SIM kártyát tartalmazó részegység, amelyre a Megrendelőnek a szerződés fennállása tartama alatt, kizárólagos használati joga keletkezik) Eszközök kivétel nélkül a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez szükségesek, azoknak e szolgáltatásoktól eltérő egyéb funkciója nincs. E szolgáltatások igénybevételéhez Megrendelő szerződést köteles kötni Megrendelővel, amely szerződéskötésre az Eszközöknek a Szolgáltató honlapjairól történő megrendelése esetén külön, az Eszközök kézhezvételét követően kerül sor.

  • Az Eszközök kiválasztásával egyidejűleg meghatározásra kerül az azon keresztül igénybe vehető Szolgáltatások köre, amelyek tárgyában az Eszköznek a Szolgáltató honlapjairól történő megrendelése esetén szolgáltatási szerződés megkötésére az Eszközöknek a gépjárműbe történő telepítésének alkalmával, vagy Szolgáltató által üzemeltetett honlapokon történő regisztráció útján, illetőleg útdíjfizetésre alkalmas eszköz esetén a NÚSZ Zrt. által üzemeltetett honlapokon történő, szabályszerűen végrehajtott regisztrációval kerül sor. Egyes tartozékok (pl. elem) megrendelése esetén a megrendelt Eszköz külön szolgáltatási szerződés nélkül, a Szolgáltatóval már megkötött szolgáltatási szerződés alapján használható.

  • AZ ESZKÖZNEK A HONLAPOKRÓL TÖRTÉNŐ KIVÁLASZTÁSA ÉS MEGRENDELÉSE NEM HOZZA LÉTRE A SZOLGÁLTATÁSI JOGVISZONYT, AZT A MEGRENDELŐ AZ ESZKÖZ ÁTVÉTELÉT, VALAMINT AZ ESZKÖZ REGISZTRÁCIÓJÁT KÖVETŐEN KÖTELES KÜLÖN MEGKÖTNI SZOLGÁLTATÓVAL.

 

  • Az Eszközökbe telepített SIM kártya kizárólag az Eszközben, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybe vétele érdekében használható, annak az Eszközből történő eltávolítása súlyos szerződésszegésnek minősül. A SIM kártyának az Eszközből történő eltávolításával, illetőleg annak a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybe vételétől eltérő használatával felmerülő költségek megtérítésére Megrendelő köteles. Amennyiben a szolgáltatások igénybe vétele érdekében szükséges szerződés az Eszköz átadásától számított 60 napon belül nem jön létre, Szolgáltató jogosult a SIM kártyát deaktiválni.



  • A Shell Hungary Zrt. és a Szolgáltató között létrejött megállapodás lehetőséget biztosít a Szolgáltató által kiválasztott Megrendelők részére, hogy a Szolgáltató által a Megrendelő részére euroShell üzemanyagkártya (továbbiakban: Üzemanyagkártya) használatát átengedje (a továbbiakban: átengedett felhasználás) azzal, hogy az átengedett felhasználás jogosultja a felhasználás során köteles a mindenkor hatályos Shell Általános Szerződési Feltételeket (www.shell.hu) betartani. A Megrendelő a Szolgáltatóval kötött gépjármű rendszámához kapcsolódóan a Szolgáltató által publikált mobilalkalmazásokon keresztül jogosult igényelni Üzemanyagkártyát a Shell Általános Szerződési Feltételei és a Shell Card Online Szerződési Feltételei szerint. A Szolgáltató jogosult ehhez kapcsolódóan meghatározni egy, a Megrendelő korábbi használatához igazodó vásárlói limitet, amit ha elér a Megrendelő, akkor a Szolgáltató rendszere automatikusan felfüggesztheti az Üzemanyagkártya használatának lehetőségét, mindaddig amíg Megrendelő a felhasznált egyenleget bankkártyás fizetés útján nem rendezte. A Megrendelő a sikertelen bankkártyás terheléseket a Szolgáltató által biztosított mobilalkalmazásban a Függő számlák menüpont alatt tekintheti meg, és az itt felsorolt tételek kiegyenlítése után történhet csak meg az Üzemanagykártya használatának a visszaállítása.



  • Megrendelés feladása
  • Eszközök megrendelése Szolgáltató honlapjain keresztül
  • A megrendelni kívánt Termékeket a megrendelni kívánt mennyiség megadását követően a ”Kosárba” gomb megnyomásával kell kiválasztani. A vásárlás befejezését követően, a kosár tartalmának ellenőrzését, az ott megjelölt, megrendelésre kiválasztott Termékek megrendelését Megrendelő a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával hagyja jóvá. Ezt követően a „Pénztár” oldalon a „Megrendelés” gombra kattintva lehet a megrendelést feladni. Azon Eszközök esetében, amelyeken keresztül igénybe vehető szolgáltatásokhoz kapcsolódóan óvadék fizetési vagy bankkártya regisztrálási kötelezettség áll fenn, az óvadék az eszköz vételárával egyidejűleg teljesítendő.

  • Az egyes szolgáltatások részletes leírása itt található.
    https://secretcontrol.hu/

  • A megrendelés során a megrendelés folyamatában vissza lehet lépni a megrendelés, illetőleg a megadott adatok módosítása érdekében.
  • A rendelés véglegesítése: Megrendelő a megrendelésre kijelölt termékek 4.1. pont szerinti összegzésének jóváhagyásával tudja a rendelését véglegesíteni és a Szolgáltatónak elküldeni.
  • A vételár, illetőleg a vételár teljesítésével egyidejűleg teljesítendő mellékszolgáltatások ellenértékének fizetési módjai:
  • Elektronikus fizetés: A megrendelt eszközök vételára a megrendelés leadását követően az OTP Bank rendszerén keresztül bankkártyával fizethető ki. Az interneten történő fizetésnél a tranzakció jogosságát ellenőrzi a bank, ami adott esetben az összeg átutalásának lassulásához vezethet.

  • Utánvétellel: utánvétellel történő fizetés esetén az Eszköz vételárának teljesítésére a beszereléssel, egyidejűleg, a beszerelés hiányában az Eszköz átvételekor teljesítendő.
  • Szolgáltatások megrendelése, szolgáltatási szerződés megkötése Szolgáltató honlapjain keresztül.

  • Az Eszközökön keresztül igénybe vehető Szolgáltatások tárgyában a szerződéskötés az Eszköz, valamint azon gépjármű azonosítóinak a megadásával történik, amely gépjárműben az Eszköz használatra kerül.

 

  • A Szolgáltatások megrendelése a Megrendelő felhasználói fiókja útján történik a szükséges azonosító adatok megadásával és a megrendelés rögzítésével.

  • A Szolgáltatások alapján esedékessé váló díjak teljesítésére havonta utólag kerül sor az igénybe vett szolgáltatások ellenértékének alapján számítva.

 

  • A Szolgáltatásokra vonatkozóan a II. fejezetben rögzített feltételek irányadók.

  • Amennyiben a szerződéskötésre elektronikus úton a Szolgáltató által biztosított készülék útján, a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett kerül sor, úgy Megrendelő a Szerződésnek a Szolgáltató által biztosított készülék útján történő aláírásával adja le megrendelését. Ilyen esetben az Eszközök adásvétele és a szolgáltatások megrendelése tárgyában a szerződés egyidejűleg jön létre, egyebekben a jelen ÁSZF rendelkezései és az AASZ előírásai megfelelően irányadók azzal, hogy a Szerződés alapján esedékessé váló díj teljesítésére a Szolgáltató által kiállított számla alapján banki átutalással, vagy készpénz átutalási megbízás útján van lehetőség.



  • A beszerelések teljesítési ideje
  • A rendelésekben megjelölt, a gépjárművekbe történő beszerelést igénylő Eszközök átadásának teljesítési idejére a Megrendelő és a Szolgáltató által erre együttesen meghatározott időpont irányadó azzal, hogy az átadás ebben az esetben a beszereléssel valósul meg. A beszerelések teljesítési idejére a megrendelést követő egyeztetés során a Felek által meghatározott időintervallum irányadó. A megrendelt termék járműbe történő beszerelésének, ekként annak átadásának időpontjának meghatározására a megrendelést követő egyeztetés alapján kerül sor. A vételár bankkártyával történő fizetési mód választása esetén a Szolgáltató számláján történő jóváírást követően, utánvétellel történő fizetési mód választása esetén a megrendelésnek a Szolgáltató részére történő megérkezést követően a Szolgáltató haladéktalanul felveszi Megrendelővel – a megadott elérhetőségeken – a kapcsolatot annak érdekében, hogy a beszerelés helyét és idejét, valamint szükség szerint a szolgáltatási szerződés megkötésének az időpontját egyeztessék. Amennyiben a Szolgáltató a fizetést követő 3 munkanapon belül nem keresi meg Megrendelőt, úgy Megrendelő – az együttműködési kötelezettségből fakadóan – a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül köteles kapcsolatba lépni Szolgáltatóval a felmerült késedelem okának tisztázása, a beszerelés helyének és idejének egyeztetése érdekében.

 

  • Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés leadását – bankkártyával történő fizetési mód választása esetén az Eszközök vételárának a Szolgáltató számláján történő jóváírását – követő 3 munkanapon belül időpont egyeztetés céljából megkeresi a Megrendelőt. Amennyiben bankkártyával történő fizetési mód választása esetén a leadott megrendelés alapján a megrendelt Eszközök vételára a megrendelés leadásától számított 8 munkanapon belül nem érkezik meg Szolgáltató számlájára, úgy e-mail útján emlékeztető értesítést küld Megrendelőnek a fizetési kötelezettség teljesítéséről. Amennyiben az emlékeztető megküldésétől számított további 15 munkanapon továbbra sem kerül jóváírásra az összeg Szolgáltató számláján, úgy a szerződés megszűnik, ahhoz joghatás nem fűződik, annak alapján semmilyen jogcímen felmerülő igényt nem jogosult támasztani egyik fél sem a másikkal szemben, és ebben az esetben időpont egyeztetésre Szolgáltató munkatársai nem keresik meg a Megrendelőt. Amennyiben egyidejűleg, vagy egymást követően rövid időn belül nagyobb (10<) mennyiséget rendelt, úgy ennek teljesítését a raktárkészlet befolyásolhatja, azonban erről e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.

  • Rendeléskövetés: Megrendelése státuszát nyomon követheti az „Adataim” menüponton belül a „Rendeléskövetés” almenüpont alatt, így egyszerűen tájékozódhat arról, hogy milyen fázisban tart a rendelés feldolgozása.

 

  • Jótállás, szavatosság

  • Szolgáltató az eszközökre 12 hónap jótállást vállal azzal, hogy a jótállás az elemekre, illetőleg az akkumulátorra nem terjed ki.
  • A jótállásra való jogosultság nem fogyasztók részére a számlával és a jótállási jeggyel igazolható. Fogyasztók a jótállásra való jogosultságukat igazolni kötelesek.
  • Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére fogyasztókkal szemben a következő jogszabályok vonatkoznak:
    -2013. évi V. törvény a polgári törvénykönyvről,
    -151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
    -45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
    -19/2014. (IV.29.) NGM rendelet
  • A jótállás időtartama alatt a felelősség alól a Szolgáltató csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka az átadást követően keletkezett.

  • A jótállás a teljesítéssel, tehát az Eszköznek a Megrendelő részére történő átadásával kezdődik.



  • Amennyiben a Megrendelőnek jótállási igénye merül fel, úgy az észlelt hibajelenség pontos körülírásával, az észlelés időpontjának megjelölésével, valamint az érintett jármű meghatározásával kell bejelenteni. A jótállási idő leteltét követően a hibabejelentés menete azonos. A jótállási igény bejelentésére a szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételekben foglaltak (II. fejezet) megfelelően irányadók.

  • A kellékszavatossági jogok érvényesítésére a Polgári Törvénykönyv rendelkezései irányadók. A fogyasztói minőséggel nem rendelkező Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztói minőséggel rendelkező Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

  • A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását, nem fogyasztó estén a hiba bekövetkeztétől számított kettő héten belül. Megrendelőnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell a jótállási igény érvényesíthetősége érdekében.

 

  • Szolgáltató a jótállás időtartama alatt a jótállási jegyben foglaltaknak megfelelően a Megrendelő választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy annak a Szolgáltató megfelelően eleget tenni nem tud, illetőleg, ha a jogosultnak az ehhez fűződő érdeke megszűnt, a Megrendelő választása szerint az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

  • Megrendelő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni.

 

  • A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása a Szolgáltatót terheli. A jótállás a Megrendelő törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Megrendelő a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

 

  • Fogyasztónak nem minősülő Megrendelő esetén a jótállási körben javított, vagy cserélt Eszköz, vagy alkatrész tekintetében a jótállás a cserét, vagy javítást követően 3 hónap elteltével szűnik meg. A cserélt, illetőleg javított alkatrészekre, amennyiben jogszabály kötelező erővel nem ír elő hosszabb jótállási időt, úgy az eredeti jótállásra tekintet nélkül a cserét, illetőleg a javítást követő három hónap terjedelmű jótállási kötelezettség terheli a Szolgáltatót.

 

  • Amennyiben a jótállási körben felmerülő kötelezettségeit Szolgáltató nem székhelyén, vagy az általa felajánlott lehetőségek közül választott honlapokon feltüntetett helyek valamelyikén teljesíti, úgy Szolgáltató a helyszínre történő kiszállás alapján a Szolgáltató által alkalmazott, a mindenkori listaárak szerint meghatározott kiszállási díj feltételei alapján számított összegű kiszállási díjra jogosult, amelyek az alábbiak:
    Kiszállások díja Budapest területén belül: 9.000,- Ft + ÁFA / alkalom, míg Budapest területén kívül: 180,- Ft + ÁFA / km, de minimum 9.000,- Ft + ÁFA/alkalom, amely a jótállási körbe tartozó javítások esetén is felszámításra kerül, amennyiben Megrendelő a meghibásodott eszközt nem viszi be a kijelölt Szervizpontok valamelyikébe.

 

  • Felelősség
  • A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

secretcontrol.hu

 

  • Megrendelő a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

  • Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.

 

  • A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

  • A Megrendelő által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

 

  • Az Internet globális jellege miatt Megrendelő elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Megrendelőt terheli felelősség.



  • Amennyiben a Megrendelő a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

  • A Szolgáltató vezető tisztségviselőit nem terheli semmilyen jogcímen felelősség Szolgáltató magatartásáért, e rendelkezésre a vezető tisztségviselők közvetlenül is hivatkozhatnak.

  • Hibajavítás

  • Megrendelő köteles a szolgáltatásban, illetőleg az eszközben észlelt bármely meghibásodást, valamint jótállási igényét a Szolgáltató által biztosított hibabejelentő e-mail címre (ugyfelszolgalat@ugyfelszolgalat.hu) haladéktalanul írásban bejelenteni a rendszám és az észlelt hibajelenség, valamint a hiba észlelése időpontjának pontos megjelölésével, és az észlelt hibával érintett eszközt megjavíttatni. A Szolgáltatót esetleg terhelő jogkövetkezmények a Megrendelő bejelentését követően nyílnak meg. Amennyiben Megrendelő bármely hibát maga javít, vagy harmadik személy útján javíttat, úgy a Szolgáltató mentesül a felelősség alól mind az eszköz, mind az általa nyújtott szolgáltatás hibátlan működése tekintetében. Amennyiben a Megrendelő a jelen pontban foglaltakat megsérti, úgy ezáltal kizárja a Szolgáltató szerződésszegését.

  • A Szolgáltató 24 órán keresztül elérhető hibabejelentő szolgálatot működtet a következő elérhetőségekkel: Diszpécserszolgálat +36 (20) 201 6603, +36 (30) 201 6603, +36 (20) 242 4848, +36 (30) 242 4848, +36 (20) 890 0670, +36 (30) 334 5050.

  • Az eszköz meghibásodásából eredő károkért kizárólag az előzetes műszaki szemlét és egyeztetést követően, annak a Szolgáltatóra hátrányos eredményei alapján kötelezhető a Szolgáltató helytállásra. Ennek érvényesítéséhez a kár felmerülését követően a Megrendelő köteles biztosítani a Szolgáltató számára, hogy műszaki szemlén győződhessen meg a hiba jellegéről, illetve a szükséges javítást el tudja végezni. A jelen pontban foglaltak megfelelően irányadók abban az esetben is, ha a kár nem az eszközben keletkezett.

 

  • A Szolgáltató nem köteles helytállásra a GPS berendezésbe, vagy annak környezetébe történő beavatkozás esetén, vagy külső, fizikai károsodásból, szakszerűtlen beavatkozásból, természeti katasztrófából származó kárért.

 

  • A Megrendelő köteles biztosítani, hogy a szükségessé vált javítást a Szolgáltató által megbízott személyek elvégezhessék, akik e célból – a GPS berendezés műszaki javításához szükséges mértékben, előzetesen egyeztetett időpontban és helyszínen – a gépjárművekben elhelyezett GPS berendezésekhez hozzáférhessenek.



  • A hibabejelentésnek nem, vagy nem szerződésszerű teljesítése esetén Szolgáltatónak nem állnak rendelkezésére a hiba diagnosztizálásához, illetőleg annak kijavításához szükséges információk, illetőleg amennyiben az eszközt a Megrendelő nem bocsátja a Szolgáltató rendelkezésére, úgy a hibajavítás elmaradásának, vagy ebből eredő késedelmes teljesítéséből származó következményekért Szolgáltatót nem terheli felelősség. Amennyiben a hibajavítás feltételei a jogosultnak felróható okból nem állnak fenn, ekként a hibajavítás elmaradására nem a Szolgáltatónak felróható okból kerül sor, úgy az eszköz hibájára alapítva semmilyen igényt nem jogosult a Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesíteni, így különösen, de nem kizárólag a vonatkozó, a szolgáltatási szerződés alapján esedékessé váló díjak megfizetésének kötelezettsége változatlan feltételek mellett terheli a Megrendelőt.

  • Amennyiben a bejelentett hiba nem tartozik jótállási körbe, úgy annak diagnosztizálásával felmerülő költségeket a Megrendelő viseli, a hibajavítást a Szolgáltató pedig csak a Megrendelő külön, ilyen tartalmú megrendelése esetén, díjazás ellenében végzi el. A nem jótállási körbe tartozó hiba elhárítására Szolgáltató nem köteles, amennyiben Megrendelőnek bármilyen jogcímen fennálló, lejárt tartozása van a Szolgáltatóval szemben. A hiba kijavításának a fenti okokból történő elmaradása esetén a hiba, illetőleg annak alapján érvényesíteni kívánt igények tekintetében a jótállási körbe tartozó hibák esetén irányadó szabályok megfelelően irányadók.

 

  • A hibajavításra a Szolgáltató részére átadott Eszközöket az ügyintézés lezárásáról szóló e-mailes értesítés megküldését követően lehetőleg 30 napon belül át kell vennie a Megrendelőnek. A javított, kicserélt, vagy nem javítható, és a Megrendelő által át nem vett Eszközöket a Szolgáltató maximum 5 évig tárolja, ezt követően leselejtezi.

 

  • Az eszközök javítását a Megrendelő kizárólag a Szolgáltató útján jogosult elvégezni, figyelemmel a javítás által megkívánt speciális szakértelemre.

  • A gépjármű elektronikai rendszerének hibás működéséből eredő meghibásodások javításának költsége a Megrendelőt terheli, e meghibásodásokkal kapcsolatban a Szolgáltatót semmilyen kötelezettség, illetve felelősség nem terheli.

 

  • A Megrendelő felelőssége terhére esik, hogy a Szerződés alapján részére átadott eszközöket – azok megfelelő működésének biztosítása érdekében – rendszeresen karbantartsa. Mentesül a Szolgáltató a kárfelelősség alól, amennyiben a Megrendelő az eszközök karbantartása tekintetében fennálló kötelezettségét elmulasztja teljesíteni. Ilyen esetben a Szolgáltató mentesül a GPS berendezések tekintetében a jótállási és a szavatossági kötelezettség alól, valamint kizárólag Megrendelőt terheli felelősség, amennyiben a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások bármely, Szolgáltató érdekkörén kívül eső hibában szenvednek.



  • Az eszközök be- és átszerelését, valamint azok javítását a Megrendelő kizárólag a Szolgáltató útján jogosult elvégezni. A Szerződés megszűnését követően az eszköz kiszerelését a Megrendelő jogosult maga elvégezni, vagy ezt harmadik személy útján elvégeztetni.

 

  • A Megrendelő vállalja, hogy a rendeltetésszerű használat érdekében mindenkor a Használati Útmutató rendelkezéseinek megfelelően jár el, ennek elmulasztásából eredő, vagy azzal összefüggésben felmerült károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

  • Elállás joga
  • A Fogyasztónak minősülő Megrendelő az Eszközök (egyidejűleg megrendelt több Eszköz esetén az utolsó) átvételétől, illetőleg a szolgáltatás nyújtásának megkezdésétől számított 14 napon belül indoklás nélküli jogosult elállni. Az elállási jog gyakorlásának feltételei:

  • Az elállási jog néhány, a jogszabály által felsorolt kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza a Szolgáltatóhoz.

  • Az elállási jog gyakorlása esetén a terméknek a Szolgáltatóhoz 14 napon belül történő visszajuttatásáról a Megrendelő saját költségén köteles gondoskodni, annak a gépjárműből történő kiszerelését kizárólag a Szolgáltató jogosult elvégezni, de az azzal felmerülő valamennyi költséget (ideértve az esetleges kiszállási költségeket is) a Megrendelő köteles viselni, figyelemmel arra, hogy a beszerelt eszközök más módon nem szállíthatók vissza. A kiszerelés díja 35.000,- Ft + ÁFA. E szabályok be nem tartása mentesíti a Szolgáltatót az esetlegesen őt terhelő kötelezettsége teljesítése alól, arra való tekintettel, hogy az eszközök szerelése speciális szakértelmet igényel, így amennyiben azok szerelését nem a Szolgáltató végzi, úgy a harmadik személy által történő szerelésből fakadó következményekért a Megrendelő köteles helytállni. A beszereléssel átadásra kerülő Eszközök postai úton, vagy más, a jelen pontban meghatározottaktól eltérő módon történő visszaszolgáltatása nem lehetséges. Az elállási jog gyakorlása esetén a már igénybe vett, vissza nem szolgáltatható szolgáltatások tekintetében a Felek kötelesek egymással elszámolni.

 

  • A Megrendelő az elállásra vonatkozó igényét írásban vagy személyesen köteles bejelenteni. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató ügyfélszolgálata részére.

 

  • Az áru ellenértékének a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra történő átutalás útján történő visszajuttatásáról a termék személyes visszajuttatását követően a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról történő tudomásszerzést követő 14 napon belül intézkedik.



  • Azon Eszközök, amelyek használhatóságához azokat telepíteni kell a járműbe, a kiszerelés során az eszköz újkori vételárának 20%-nak megfelelő értékcsökkenés következik be az eszközben, figyelemmel arra, hogy a telepítés során eszközölt ragasztások, és más tartós kötést eredményező csatalakozásokat szét kell oldani, ami nem végezhető el az Eszköz értékcsökkenésének elkerülésével, ezért annak megtérítésére Megrendelő köteles a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltató jogosult követelni a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő, ezt meghaladóan keletkezett kárának a megtérítését is.

 

  • Az elállási jog gyakorlásával a megrendelt eszköz tárgyában létrejött szerződéshez kapcsolódó szolgáltatási szerződés is azonos napi hatállyal megszűnik.

  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rögzíti.

  • Az elállási jog a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerinti nyilatkozatminta alkalmazásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolható.

 

  • Jogérvényesítési lehetőségek
  • Szolgáltató ügyfélszolgálata
    1203 Budapest, Serény utca 4. szám
    Telefonszám:
    +36 1 283 0740 / 2. menüpont
    +36 20 890 0661 / 2. menüpont
    Telefonos ügyfélszolgálat: Munkanapokon 08:30 – 16:30 óráig
    E-mail: ugyfelszolgalat@secretcontrol.hu

 

  • A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
    Budapesti Békéltető Testület
    Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. szám III. emelet 310. ajtó
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Postafiók 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: +36 (1) 488 21 86
    Telefon: +36 (1) 488 21 31

 

  • A Szolgáltató a fenti elérhetőségek bármelyikén bejelentett panasz kivizsgálása érdekében haladéktalanul intézkedik. A panasz kivizsgálását követően a Megrendelőt megfelelően tájékoztatja a panasz kivizsgálása során feltárt tényekről, a szükség szerint megtett intézkedésekről. A panasz kivizsgálását, és az annak során esetlegesen feltárt hibák elhárítását a Szolgáltató köteles a panasz bejelentésétől számított legfeljebb 15 munkanapon belül megkezdeni. Amennyiben az esetlegesen feltárt hiba elhárításához bármely, a Szolgáltató által biztosított eszköz javítása válik indokolttá, úgy a Megrendelő köteles az eszközt a Szolgáltatóval egyeztetett időpontban a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani. Amennyiben a Megrendelő a hibajavításhoz szükséges bármely feltételt nem biztosítja, úgy a Megrendelőt terheli felelősség ennek következményeiért azzal, hogy ilyen esetben a létrejövő szolgáltatási szerződés alapján esedékessé váló díjak teljesítésének kötelezettsége alól semmilyen jogcímen nem mentesül.

 

  • Amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:

    • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató székhelyén elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
    • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben a fogyasztónak minősülő Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (Budapest III. kerületi Járási Hivatal - 1033 Budapest, Harrer Pál utca 9-11. szám)
    • A Fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint a békéltető testülethez (Szolgáltató székhelye szerint illetékes. Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.) fordulhat továbbá a fogyasztónak minősülő Megrendelő a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából.

 

  • Megrendelő jogosult a Szolgáltatóval esetlegesen felmerülő jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

 

  • Hírlevél
  • A Szolgáltató akcióiról, és híreiről igyekszik rendszeresen tájékoztatni vásárlóit hírlevél útján az AASZ-ban foglaltak szerint. A Szolgáltató ingyenes hírlevél szolgáltatására az e-mail címe e céllal történő kifejezett megadásával iratkozhat fel, és bármikor kezdeményezheti leiratkozását.

 

  • Vegyes rendelkezések
  • A Szolgáltató bármikor jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosítások a kihirdetéssel lépnek hatályba.



  • A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

 

  • A Szolgáltató tevékenységét a rá vonatkozó, mindenkor hatályos előírások, valamint a Megrendelővel létrejött szerződésekben foglalt rendelkezések maximális tiszteletben tartása mellett gyakorolja. A Szolgáltató tevékenységére vonatkozóan magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

  • A Szolgáltató a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő tartalommal kellékszavatossággal, valamint fogyasztókkal szemben termékszavatossággal tartozik a Szolgáltatások tekintetében. A kellékszavatosság, a termékszavatosság, valamint a jótállásra vonatkozó tájékoztató a jelen általános szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képező, 1. számú mellékletében került rögzítésre. 

 

Kérem várjon...